Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко тунинг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Екстра са седалките колега, много ми харесват, ама тия жабарите нямат милост ххх евракис за тапицер Иначе приличат малко на такива от ГТВ. http://img36.imageshack.us/img36/185...16interior.jpg

    Не можахте да се разберете с thecleaner за онова талянското купе, иначе щях да му гепя рекарото Но нищо де, тук добрия чистач ми намери същото рекаро за 250 бг левчета и мисля да го отнасям
    Аз знам ,че добрия чистач никога няма да те остави,а купето е още в разработка ,не е пропаднало,само трее убедим малко жабетата ,че не разбират от цени ,и току виж дошло в София,ма за 250 кинта може да си доставиш кефа и да не чакаш.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Пак с големи благодарности на колегата Дадин и другите момчета отзовали се на лични,днес първата фаза беше завършена ,гумите не закачат никаде,ако бях сложил 215 щях да видя зор понеже 205 отпред минават на милиметри от под калника.
      Колата е станало много добре поздравления за 'азефа' и оригиналния вид на колата!
      Щеше да е хубаво да не разваляш нещата под предния капак с 'фиатски' изпълнения ама айде,ти си знаеш!
      55-цата кърти... любимия ми модел алфа......
      AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
      AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
      sigpic

      Comment


      • #78
        колата е перфектна сигурен съм че на живо е още по хубава
        sigpic 155ex 159ex 530new

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
          Колата е станало много добре поздравления за 'азефа' и оригиналния вид на колата!
          Щеше да е хубаво да не разваляш нещата под предния капак с 'фиатски' изпълнения ама айде,ти си знаеш!
          55-цата кърти... любимия ми модел алфа......
          Прав си колега винаги съм се стремял ,да запазя орегиналния вид,затова и сложих АЗЕВ 4х98 и седалките са си орегинални за 155,точно и затова ще ревизирам мотора,спортни валове,колектор,генерация,и ще и метна Азот.50 или 70 коня шорт или както му казват.Не искам да развалям орегиналното и състояние.Вчера по скаипа коментирахме с THECLEANER точно този въпрос.Благодаря на колегата Drago понеже тои ми даде тази идея ,така ще живне малко колата и ще си остане както трее да си е.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Прав си колега винаги съм се стремял ,да запазя орегиналния вид,затова и сложих АЗЕВ 4х98 и седалките са си орегинални за 155,точно и затова ще ревизирам мотора,спортни валове,колектор,генерация,и ще и метна Азот.50 или 70 коня шорт или както му казват.Не искам да развалям орегиналното и състояние.Вчера по скаипа коментирахме с THECLEANER точно този въпрос.Благодаря на колегата Drago понеже тои ми даде тази идея ,така ще живне малко колата и ще си остане както трее да си е.
            ооо азот леле става страшно
            sigpic 155ex 159ex 530new

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
              ооо азот леле става страшно
              Да.. страшно е!!!
              И аз надух с 50+ коня и вече втора гарнитура духвам!
              Но се надявам да мога да духна и 5-та
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Да.. страшно е!!!
                И аз надух с 50+ коня и вече втора гарнитура духвам!
                Но се надявам да мога да духна и 5-та
                е какъв ще е ефекта ако се духат само гарнитури? по добре да се направи като хората и да не се занимава човек и да дава само газ
                sigpic 155ex 159ex 530new

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                  е какъв ще е ефекта ако се духат само гарнитури? по добре да се направи като хората и да не се занимава човек и да дава само газ
                  Преди да се направи нещо като хората трябва да бъде няколко пъти строшено!!!
                  Но в момента знам колко може без разреждане да издържи и тн! После ще се учим пак на същото но с разреждане...
                  Това с нитрото трябва да е готино ,но според мен за да деяни двигателя с още 50 коня в + всичко трябва да е направено като хората! Ще е добре да спусне някои инфо колко може да деяни 16 клапанов с нитро, а не като мен да пробвам колко държи на налягане опитно...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #84
                    [QUOTE=mimouzunov;1267685]Преди да се направи нещо като хората трябва да бъде няколко пъти строшено!!!
                    това е кофти че трябва да се троши няколко пъти а колко нерви и допълнителни средства се влагат мисля че и това включваш
                    sigpic 155ex 159ex 530new

                    Comment


                    • #85
                      Лично аз мисля да го ревизирам основно,именно ковани бутала ,биели ,три метални лагери и гарнитура на главата метална,или там каквато се полага,при това положение смятам че няма да има,проблеми,ако се пръска 50 или 70 коня.После 16 к страда от лагери ,и е с чугунен блок,та няма ризи,и гарнитурата ляга на доста по голяма площ,и затова не мисля че ще има проблеми,от нея.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Прав си колега винаги съм се стремял ,да запазя орегиналния вид,затова и сложих АЗЕВ 4х98 и седалките са си орегинални за 155,точно и затова ще ревизирам мотора,спортни валове,колектор,генерация,и ще и метна Азот.50 или 70 коня шорт или както му казват.Не искам да развалям орегиналното и състояние.Вчера по скаипа коментирахме с THECLEANER точно този въпрос.Благодаря на колегата Drago понеже тои ми даде тази идея ,така ще живне малко колата и ще си остане както трее да си е.
                        Именно.., имам 55-ца супер модела и няма да я пипна за нищо на света с други мотори и тн... идеята ти е супер за атмосферен перформарс и сичко да е оригиналдъ
                        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Сега иде на дневен ред задно гърне супер спринт.Иначе зъболекарските столове и заспаха.
                          Седалките пасват много добре.
                          И аз минах по този път с купуването на суперспринт от Италия , само че в моя случай и доставка до България с куриер. Много се моткат 'талянците с поръчките. Сега обаче като се замисля за цените - по-добре да ми направят цялата генерация със стоманени гърнета и тръби. В София има поне 2-3 места където да ти ги направят качествено, но като поръчвах суперспринта не ги знаех.

                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Прав си колега винаги съм се стремял ,да запазя орегиналния вид
                          И "дървените" декорации ли мислиш да запазиш ?

                          За нитрото - знам за една 156ца 2.5 с 70 шот, без да е пипан двигателя и аванса.
                          А ти щом мислиш да слагаш "кованяк" на теория трябва да държи много. Но така и не разбрах 155цата при прекъсвач дали спира горивото или запалването. Затова е добре да се замислиш за такъв контролер (или подобен): http://www.holley.com/15982NOS.asp Пуска ти нитрото само в оборотите които настроиш. А този специално поддържа и двустепенно нитро...
                          ...

                          Comment


                          • #88
                            седалките ще експлодират ... пълен гърмеж е станала
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                              Седалките пасват много добре.
                              И аз минах по този път с купуването на суперспринт от Италия , само че в моя случай и доставка до България с куриер. Много се моткат 'талянците с поръчките. Сега обаче като се замисля за цените - по-добре да ми направят цялата генерация със стоманени гърнета и тръби. В София има поне 2-3 места където да ти ги направят качествено, но като поръчвах суперспринта не ги знаех.


                              И "дървените" декорации ли мислиш да запазиш ?

                              Дървените декорации по на татък ще им метна релефен ,,истински,, карбон,и са готови.

                              За нитрото - знам за една 156ца 2.5 с 70 шот, без да е пипан двигателя и аванса.
                              А ти щом мислиш да слагаш "кованяк" на теория трябва да държи много. Но така и не разбрах 155цата при прекъсвач дали спира горивото или запалването. Затова е добре да се замислиш за такъв контролер (или подобен): http://www.holley.com/15982NOS.asp Пуска ти нитрото само в оборотите които настроиш. А този специално поддържа и двустепенно нитро...
                              Сега има друг проблем тамън бях намерил ковани бутала Виорснер или както им е името,ма се оказва ,че кованите бутала ,са 2 вида,а именно бутала кадето дигат комресията на 12,за силен атмосверен тунинг,или такива които я свалят на 8,5,за турбо интервенции.На мене обаче ми трябват ковани бутала ,но да запазват стоковата компресия,понеже при 8,5 без нитро просто няма да отцепи,а на 12 ще е много за нитрото.Та това е сериозен проблем,понеже аз искам ковани бутала,понеже са много по здрави,и няма да има проблеми ако се пръска повечко нитро.Ако някои колега има инфо по въпроса и ,ме светне ще съм му много благодарен
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                                Сега има друг проблем тамън бях намерил ковани бутала Виорснер или както им е името,ма се оказва ,че кованите бутала ,са 2 вида,а именно бутала кадето дигат комресията на 12,за силен атмосверен тунинг,или такива които я свалят на 8,5,за турбо интервенции.На мене обаче ми трябват ковани бутала ,но да запазват стоковата компресия,понеже при 8,5 без нитро просто няма да отцепи,а на 12 ще е много за нитрото.Та това е сериозен проблем,понеже аз искам ковани бутала,понеже са много по здрави,и няма да има проблеми ако се пръска повечко нитро.Ако някои колега има инфо по въпроса и ,ме светне ще съм му много благодарен
                                Колега, аз доколкото знам (само на теория де) кованите бутала имат и някои недостатъци, а именно-по-голямо температурно разширение, което пък от своя страна може да доведе до други затруднения. Тъй че, при положение, че няма да я турбинираш колата, мисля, че може да минеш и без ковани бутала. Има разни с керамични покрития, не знам кво, може да ти свършат работа

                                Comment

                                Working...
                                X